Home Intrebari frecvente Fise tehnice Contact Cele mai noi pagini din E-MEDIA
Cautare in site
E-Media Creative Help Administrarea Paginilor Structura site-ului Adaugarea paginilor Optiuni de editare Editarea continutului Editarea metatag-urilor SEO Pagini principale si subordonate Stergerea paginilor Administrarea componentelor paginilor Administrarea continutului HTML Administrarea galeriei foto Administrarea listelor de pagini Manual de utilizare (download) E-Media Shop Help Categorii si Subcategorii Adaugarea categoriei Administrarea categoriei Produse Adaugarea produselor Administrarea produselor Editarea multipla a produselor Recycle Bin Prod. Branduri Stocuri Produse Comenzi Curs Valutar Filtre si specificatii

Adaugarea produselor

Structura platformei E-Media Shop va permite adaugarea mai multor produse, atat in categorii cat si in subcategorii.

Primul pas pe care trebuie sa il faceti este sa alegeti categoria sau subcategoria in care doriti sa adaugati produsele, daca aveti deja creata o structura de categorii. Daca aceasta structura de categorii si subcategorii nu exista, puteti consulta Adaugarea categoriei pentru a vedea cum va puteti adauga categorii si subcategorii in site.

Aceasta operatiune poate fi facuta in doua modalitati:

 - dati click dreapta pe denumirea (sub)categoriei alese si selectati din lista de optiuni "adauga produs".

 - dati click stanga pe denumirea (sub)categoriei alese si apoi selectati tab-ul "adauga produs" din meniul situat in centru, sus, care se va afisa dupa ce dati click.

 In pasul urmatoar se deschide lista de campuri ce trebuie completate pentru a adauga un nou produs.

 

Aceste campuri sunt:

  • Titlu Produs - este numele produsului cu care acesta va aparea in site;
  • Permalink - reprezinta adresa (URL-ul) produsului asa cum apare in browser; este generat automat, dar poate fi modificat manual pentru a include cuvintele cheie dorite;
  • Taguri - cuvinte descriptive separate prin virgula, dupa care se poate realiza filtrarea mai multor produse in zona de categorie; acestea se introduc dupa modelul : "tag, tag2, tag3, tag4, tag5" apoi click pe Adauga;
  • Vizibilitate - puteti alege daca produsul va fi sau nu vizibil in site;
  • Cod – mentionati codul specific fiecarui produs;
  • Brand - alegeti din lista un brand pentru produsul dumneavoastra; brandurile sunt practic imagini pe care le puteti administra in zona de administrare branduri;
  • Stoc - alegeti statusul de stoc: disponibil, la comanda, indisponibil;
  • Pret si moneda - stabiliti pretul si moneda in care acesta apare pe site;
  • Pret vechi - este  folosit in cadrul ofertelor pentru a evidentia diferenta dintre cele doua preturi;
  • TVA - alegeti daca pretul care apare pe site este cu sau fara TVA si procentul TVA;
  • Unit. masura - alegeti tipul de unitate de masura;
  • Greutate - aici puteti specifica greutatea daca este cazul;
  • Descriere - va permite realizarea descrierii tuturor caracteristicilor acelui produs, descriere ce va aparea in momentul vizionarii fiecarui produs in parte;
  • Rezumat - este generat automat (prin apasarea comenzii Genereaza rezumatul automat pe baza descrierii) din descriere sau poate fi editiat de dvs. si cuprinde o prezentare pe scurt a produsului ce apare cand acesta este in listele de produse din (sub)categorii;
  • Pozitie in lista - alegeti care va fi pozitia produsului in raport cu celelalte produse – pe prima pozitie, dupa un alt produs sau pe ultima pozitie in lista;
  • Salvarea:
    • daca produsul va fi insotit in site si de fotografie, alegeti "salveaza modificarile " si mergeti la butonul de editare galerie foto  pozitionat sus in partea dreapta;
    • daca produsul nu va fi insotit in site si de fotografie, alegeti "salveaza modificarile si inchide"

Copyright © 2018 E-MEDIA

Web Design Bucuresti