Home Intrebari frecvente Fise tehnice Contact Cele mai noi pagini din E-MEDIA
Cautare in site
E-Media Creative Help Administrarea Paginilor Structura site-ului Adaugarea paginilor Optiuni de editare Editarea continutului Editarea metatag-urilor SEO Pagini principale si subordonate Stergerea paginilor Administrarea componentelor paginilor Administrarea continutului HTML Administrarea galeriei foto Administrarea listelor de pagini Manual de utilizare (download) E-Media Shop Help Categorii si Subcategorii Adaugarea categoriei Administrarea categoriei Produse Adaugarea produselor Administrarea produselor Editarea multipla a produselor Recycle Bin Prod. Branduri Stocuri Produse Comenzi Curs Valutar Filtre si specificatii

Editarea metatag-urilor SEO

Sistemul E-Media este gandit pentru a facilita operatiunile de optimizare pentru motoarele de cautare; in cadrul fiecarei operatiuni pe care o executati in site-ul dumneavoastra exista campuri speciale care pot fi completate cu fraze cheie si cuvinte care fac parte din domeniul dumneavoastra de activitate si care fac obiectul competitiei SEO dintre dumneavoastra si concurenta.

De exemplu, atunci cand adaugati o imagine, este bine ca denumirea acesteia (atat a fisierului, cat si textul alternativ) sa reflecte continutul si, pe cat posibil, sa cuprinda si un cuvant sau o fraza cheie. Atunci cand adaugati un link, este recomandabil ca acesta sa aiba completat campul "Title" cu o explicatie succinta a ceea ce se gaseste in pagina catre care indicati. Titlul fiecarei pagini trebuie ales cu grija, pentru a descrie cat mai clar si mai corect subiectul pe care il trateaza, iar continutul paginilor in sine trebuie sa fie alcatuit in asa fel incat sa aveti o densitate corespunzatoare de cuvinte si expresii cheie, fara a afecta lizibilitatea si fluxul logic al textului.

De asemenea, motoarele de cautare recurg la a cauta si a inregistra descrieri (metatagul "DESCRIPTION"), rezumate (metatagul "ABSTRACT") si liste de cuvinte si fraze cheie (metatagul "KEYWORDS") alcatuite chiar de catre posesorii site-urilor, desi intr-o mai mica masura decat celelalte elemente, descrise mai sus. Cu toate acestea, ele nu trebuie neglijate, iar recomandarea noastra este sa va faceti timp sa le completati sau sa ne contactati pentru consiliere si servicii SEO corespunzatoare activitatii dumneavoastra.

Editare metataguri SEO

Daca doriti sa lucrati cu metatagurile, alegeti din aplicatia de administrare pagina pe care doriti sa o optimizati si fie dati click dreapta pe denumirea acesteia si selectati "Metataguri SEO" din lista de optiuni, fie dati click stanga pe denumirea paginii respective si alegeti tab-ul "Metataguri SEO".

In oricare varianta, se vor afisa urmatoarele campuri care trebuie completate:

Cum adaugati metataguri SEO

Titlul paginii: desi este "meta", el se afiseaza in partea superioara a browserului (stanga, sus, inainte de bara de adresa) si este un element important in optimizarea pentru motoarele de cautare. Va recomandam sa completati cu prioritate acest metatag.

Cuvinte cheie/Keywords: lista de cuvinte si fraze cheie se completeaza prin enumerarea acestora si despartirea lor prin virgula. De exemplu: SEO, metataguri SEO, optimizare motoare cautare, consiliere.

Descriere/Description: descrierea succinta, in doua sau trei randuri, a continutului paginii. Trebuie sa contina si cuvinte si fraze cheie care se regasesc in textul propriu-zis.

Dupa ce ati terminat, dati click stanga pe butonul "Submit". Puteti reveni oricand pentru a edita metatagurile.

 


Copyright © 2018 E-MEDIA

Web Design Bucuresti